.
مدیر تعاون روستایی با استاندار قم دیدار کرد
1403/01/16

در این دیدار مجید حمیدی ضمن بیان اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار میوه نوروزی ، گفت : شبکه تعاونیهای روستایی و کشاورزی استان با تمام ظرفیت عظیم مردمی خود کماکان پشتیبان سیاست های دولت است و در راستای تحقق شعار سال 1403 تمام توان خود را با مشارکت کشاورزان و تولیدکنندگان عزیزمان به کار می گیریم .

استاندار قم نیز در این دیدار صمیمی اظهار داشت: امسال هم همچون سال گذشته بررسیدگی به معیشت مردم تاکید بسیاری داریم و کمک به سفره و معیشت مردم برای ما حائز اهمیت است.

وی با تقدیر از اجرای طرح کاسبان امین در قم تاکید کرد: کالاهایی که جزء محصولات تنظیم بازار می‌باشند می‌بایست به قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد و توزیع کالاها در قالب شبکه کاسبان امین کمک کرد تا گرانی در استان قم کنترل و مهار شود .

دکترآقامیری در پایان این دیدار اظهار داشت: اگر اتفاق مثبتی در حوزه معیشت مردم و کاهش تورم در این استان رقم خورده مرهون زحمات و ایثار مدیرانی است که از آرامش خود و خانواده‌شان گذشتند.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت:‌ دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به شعاری که توسط مقام معظم رهبری برای سال 1403 انتخاب شده برنامه‌ریزی کنند. امسال همه باید ابتدا جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کنیم تا شاهد مهار تورم به معنای واقعی باشیم.

روابط عمومی تعاون روستایی استان قم

تعداد مشاهده خبر54 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal
    بارگذاری چیدمان اولیه